-%}

Peptide Perfection Spot Serum Peptide Perfection Spot Serum

Diformulasi dari peptide yang diuji ke atas wanita Asia, serum ini digunakan untuk:

  • Mencerah & memudarkan jeragat, parut, pigmentasi dan bintik hitam dengan teknologi pengkapsulan peptida, jauh lebih berkesan dan efektif untuk pencerahan maksima.
  • Terbukti berkesan ke atas kulit wanita Asia melalui kajian klinikal, 100% panel mendapati kulit cerah...

Diformulasi dari peptide yang diuji ke atas wanita Asia, serum ini digunakan untuk:

  • Mencerah & memudarkan jeragat, parut, pigmentasi dan bintik hitam dengan teknologi pengkapsulan peptida, jauh lebih berkesan dan efektif untuk pencerahan maksima.
  • Terbukti berkesan ke atas kulit wanita Asia melalui kajian klinikal, 100% panel mendapati kulit cerah...
or
-
+
Add to wishlist

Diformulasi dari peptide yang diuji ke atas wanita Asia, serum ini digunakan untuk:

  • Mencerah & memudarkan jeragat, parut, pigmentasi dan bintik hitam dengan teknologi pengkapsulan peptida, jauh lebih berkesan dan efektif untuk pencerahan maksima.
  • Terbukti berkesan ke atas kulit wanita Asia melalui kajian klinikal, 100% panel mendapati kulit cerah lebih ketara*.
  • Pencerahan intensif lebih tepat dan spesifik pada tompok jeragat dengan konsentrasi peptida pencerah yang tinggi.
  • Tanpa pengelupasan kulit, menjadikan kulit wajah cerah dan sihat berseri secara natural.
  • Diperkasakan dengan penggalak kolagen, berfungsi meningkatkan tahap kolagen & elastin kulit sehingga 50% lebih tinggi untuk keanjalan kulit seumpama usia remaja.
  • Formulasi 94% bahan semulajadi, tanpa paraben, tanpa alkohol, tanpa petroleum, tanpa bahan kimia berbahaya, lembut dan setara dengan pH semulajadi kulit.

 

*Ujian klinikal terhadap bahan aktif.

Serum jeragat ini boleh didapati di mana-mana cawangan Farmasi Alpro, Farmasi Multicare, Farmasi AA, Farmasi Healthlane dan lebih 200 farmasi bebas.

  TESTIMONI PENGGUNA YANG TELAH MENGGUNAKAN SERUM JERAGAT KAMI 

  Tak tahu macam mana nak ceritakan kegembiraan saya ni. Baru 4 hari pakai Peptide Perfection Spot Serum dah nampak perubahan kat jeragat dan bekas jerawat saya. Jeragat saya memang tak banyak, tapi dah berada kat muka ni bertahun lamanya. Walaupun dah macam-macam produk dan rawatan digunakan, jeragat degil tu masih tak hilang atau pudar. Jadi bila pakai serum terbaru Secretleaf ni nampak kesan jeragat tu semakin terang, memang tak terkatalah gembiranya.

 Kulit saya ni pun jenis sensitif dan senang naik jerawat. Saya tak boleh tengok jerawat, samada sedar atau tidak, mesti nak picit jerawat tu sehingga meninggalkan bekas hitam. Tapi lepas sapukan serum ke atas bekas jerawat tu, bekas jerawat yang hitam itu makin pudar dan kulit jadi licin. Lagi lah saya puas hati sebab dah lama inginkan kulit yang bersih dan bebas tanda jerawat.

 Bagi saya, serum ni memang amat berkesan. Serum ni lembut, wangi, tidak berminyak dan cepat meresap dalam kulit dan yang paling penting ianya selamat dari bahan kimia berbahaya dan tidak memedihkan kulit langsung. Terima kasih dan syabas Secretleaf kerana mengeluarkan serum yang sebagus ini. (Puan Zuzaini)

 "Setelah sebulan menggunakan set skincare secretleaf (cleanser,pos01,day cream,arbutin,night cream & pos02) mggu kelima sy mula menggunakan peptide serum (sample) selama seminggu...dan ini lah hasilnya! Parut2 jerawat semakin pudar & mengecil..kulit lebih lembut,anjal & pori2 menjadi halus..sy amat berpuas hati dengan serum ajaib secretleaf ini!" - PN HASLINAWATI 


 "Akk da paki serum ni 3 hari da... mmg best sgt2... yg plng best bau dia kot..wangi n lembut sgt..lately ni muka akak naik jerawat pasang surut..stress sgt tanda pt 3.. so..parut mmg merata...tp da 3 hari ni tgk parut2 da makin pudarla..suka2..suka sgt...bau dia wangi..asyik nak tepek je kat muka ni... mesti meletupla lpas ni serum ni... - siti nordiana 

PENAFIAN: Kesan adalah berbeza setiap pengguna. Maklumbalas yang dipaparkan adalah diberikan oleh pengguna secara sukarela untuk jeragat.

Customer Reviews

Based on 12 reviews
67%
(8)
17%
(2)
17%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
S
S.Z.S.
The Perfecf Serum

The Serum is a wonderful solution for my skin. My skin is more supple and the dull look is gone!

h
h.a.
5/5

Peptide Perfection Spot Serum

N
N.A.
3/5

Peptide Perfection Spot Serum

N
N.F.
5/5

Sepot serum

F
F.A.
Peptide Perfection Spot Serum

Parut mengurang. jerawat mengecil

Customer Reviews

Based on 12 reviews
67%
(8)
17%
(2)
17%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
S
S.Z.S.
The Perfecf Serum

The Serum is a wonderful solution for my skin. My skin is more supple and the dull look is gone!

h
h.a.
5/5

Peptide Perfection Spot Serum

N
N.A.
3/5

Peptide Perfection Spot Serum

N
N.F.
5/5

Sepot serum

F
F.A.
Peptide Perfection Spot Serum

Parut mengurang. jerawat mengecil

Recently Viewed Products Recently Viewed Products

Questions & Answers

Ask a Question
  • Peptide protection spot serum ni utk kegunaan siang dan mlm?

    Ya.Digunakan pada waktu pagi dan malam.

★ Testimonials

Let customers speak for us

260 reviews
71%
(184)
17%
(44)
7%
(19)
3%
(8)
2%
(5)

Am not able to comment as yet as I have not used it .

Bagus. Melembut & melembapkan kulit kering. Kulit muka pun nampak glowing & fresh.

Mak suke, anak pun suka

Jeragat mak yang dah 10tahun tu semakin pudar. . Kulit makin cerah. Tiada side effect. Repeat lagi nanti

Kombo 3

Sedang mencuba dan masih menunggu perubahan.

Screatleaf pure oil organic

Selepas pakai oil organic argan kulit sy lebih baik dari sebelum ni.