-%}

Peptide Perfection Spot Serum

RM89.90 MYR
or
-
+
RM89.90 MYR
Add to wishlist
Tags

Serum jeragat paling selamat digunakan tanpa bahan merbahaya. Diformulasi dari peptide yang diuji ke atas wanita Asia, serum jeragat ini digunakan kawasan yang bermasalah sahaja sebelum digunakan di seluruh wajah apabila ianya menunjukkan perubahan. 

  • Mencerah & memudarkan jeragat, parut, pigmentasi dan bintik hitam dengan teknologi pengkapsulan peptida, jauh lebih berkesan dan efektif untuk pencerahan maksima.
  • Terbukti berkesan ke atas kulit wanita Asia melalui kajian klinikal, 100% panel mendapati kulit cerah lebih ketara*.
  • Pencerahan intensif lebih tepat dan spesifik pada tompok jeragat dengan konsentrasi peptida pencerah yang tinggi.
  • Tanpa pengelupasan kulit, menjadikan kulit wajah cerah dan sihat berseri secara natural.
  • Diperkasakan dengan penggalak kolagen, berfungsi meningkatkan tahap kolagen & elastin kulit sehingga 50% lebih tinggi untuk keanjalan kulit seumpama usia remaja.
  • Formulasi 94% bahan semulajadi, tanpa paraben, tanpa alkohol, tanpa petroleum, tanpa bahan kimia berbahaya, lembut dan setara dengan pH semulajadi kulit.

 

*Ujian klinikal terhadap bahan aktif. Serum jeragat ini boleh didapati di mana-mana cawangan Farmasi Alpro, Farmasi Multicare, Farmasi AA, Farmasi Healthlane dan lebih 200 farmasi bebas.

  TESTIMONI PENGGUNA YANG TELAH MENGGUNAKAN SERUM JERAGAT KAMI 

  Tak tahu macam mana nak ceritakan kegembiraan saya ni. Baru 4 hari pakai Peptide Perfection Spot Serum dah nampak perubahan kat jeragat dan bekas jerawat saya. Jeragat saya memang tak banyak, tapi dah berada kat muka ni bertahun lamanya. Walaupun dah macam-macam produk dan rawatan digunakan, jeragat degil tu masih tak hilang atau pudar. Jadi bila pakai serum terbaru Secretleaf ni nampak kesan jeragat tu semakin terang, memang tak terkatalah gembiranya.

 Kulit saya ni pun jenis sensitif dan senang naik jerawat. Saya tak boleh tengok jerawat, samada sedar atau tidak, mesti nak picit jerawat tu sehingga meninggalkan bekas hitam. Tapi lepas sapukan serum ke atas bekas jerawat tu, bekas jerawat yang hitam itu makin pudar dan kulit jadi licin. Lagi lah saya puas hati sebab dah lama inginkan kulit yang bersih dan bebas tanda jerawat.

 Bagi saya, serum ni memang amat berkesan. Serum ni lembut, wangi, tidak berminyak dan cepat meresap dalam kulit dan yang paling penting ianya selamat dari bahan kimia berbahaya dan tidak memedihkan kulit langsung. Terima kasih dan syabas Secretleaf kerana mengeluarkan serum yang sebagus ini. (Puan Zuzaini)

 Parut Semakin Hilang Dalam Masa Yang Sekejap

 "Setelah sebulan menggunakan set skincare secretleaf (cleanser,pos01,day cream,arbutin,night cream & pos02) mggu kelima sy mula menggunakan peptide serum (sample) selama seminggu...dan ini lah hasilnya! Parut2 jerawat semakin pudar & mengecil..kulit lebih lembut,anjal & pori2 menjadi halus..sy amat berpuas hati dengan serum ajaib secretleaf ini!" - PN HASLINAWATI 

 SERUM MESTI MELETUP DR SECRETLEAF

 "Akk da paki serum ni 3 hari da... mmg best sgt2... yg plng best bau dia kot..wangi n lembut sgt..lately ni muka akak naik jerawat pasang surut..stress sgt tanda pt 3.. so..parut mmg merata...tp da 3 hari ni tgk parut2 da makin pudarla..suka2..suka sgt...bau dia wangi..asyik nak tepek je kat muka ni... mesti meletupla lpas ni serum ni... - siti nordiana 

PENAFIAN: Kesan adalah berbeza setiap pengguna. Maklumbalas yang dipaparkan adalah diberikan oleh pengguna secara sukarela untuk jeragat.

Returns Policy

You may return most new, unopened items within 30 days of delivery for a full refund. We'll also pay the return shipping costs if the return is a result of our error (you received an incorrect or defective item, etc.).

You should expect to receive your refund within four weeks of giving your package to the return shipper, however, in many cases you will receive a refund more quickly. This time period includes the transit time for us to receive your return from the shipper (5 to 10 business days), the time it takes us to process your return once we receive it (3 to 5 business days), and the time it takes your bank to process our refund request (5 to 10 business days).

If you need to return an item, simply login to your account, view the order using the 'Complete Orders' link under the My Account menu and click the Return Item(s) button. We'll notify you via e-mail of your refund once we've received and processed the returned item.

Shipping

We can ship to virtually any address in the world. Note that there are restrictions on some products, and some products cannot be shipped to international destinations.

When you place an order, we will estimate shipping and delivery dates for you based on the availability of your items and the shipping options you choose. Depending on the shipping provider you choose, shipping date estimates may appear on the shipping quotes page.

Please also note that the shipping rates for many items we sell are weight-based. The weight of any such item can be found on its detail page. To reflect the policies of the shipping companies we use, all weights will be rounded up to the next full pound.

Customer Reviews

Based on 6 reviews
83%
(5)
0%
(0)
17%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
R
R.M.I.
Peptide Perfection Spot Serum

setelah 45 hari penggunaan, memang ada perubahan pada kulit wajah saya. jeragat semakin pudar. saya berpuas hati dengan Peptide Perfection Spot Serum

J
J.S.
EXCELLENT!

EXCELLENT!

F
F.A.
Peptide Spot Serum

So far, macam okay. Saya ada jerawat and bila letak serum dia makin mengecil cumanya, jerawat tak makin berkurang. kadang2 ia datang balik di tempat yang lain. saya tak sure ia boleh mengilangkan jerawat atau tidak.

S
S.W.
sedang menanti perubahan.

sedang menanti perubahan.

R
R.W.
Peptide Perfection Spot Serum

The serum make my skin fell so soft and smooth.

Recently Viewed Products

Questions & Answers

Have a Question?

Be the first to ask a question about this.

Ask a Question